סימולטור טיסה

 
בקר טיסה מקצועי T-16000M FCS – עם שלל כפתורים ופונקציות מתקדמות מתאים ל PC . מארז OEM ללא אריזת קרטון , נמכר כיחידה מתוך סט של זוג בקרים

בקר טיסה Thrustmaster T.16000M FCS OEM
349 ₪
 
בקר טיסה עם מצערת איכותיים מבית Thrustmaster, המספקים רמה גבוהה של ביצועים ודיוק, עם פונקציות מתקדמות הניתנות להתאמה אישית.

בקר טיסה עם מצערת Thrustmaster T.Flight Hotas X למחשב PC
449 ₪
 
מערכת מצערת מתכתית עם דיוק של אפקט Hall, כוללת 21 לחצני פעולות, 5 צירים, ופונקציות Chaff/Flare איקוניות, ברישיון רשמי של חיל האוויר האמריקני.
מערכת מצערת עשויה מתכת Viper TQS ל-PC
1589 ₪
 
לוח הבקרה Viper Panel מבית Thrustmaster. לוח בקרה עם תאורה אחורית, לשימוש עם Viper TQS או בנפרד, כולל 43 לחצני פעולות ממתכת, פונקציות השלכה, קיזוז וכן נסע. ברישיון חיל האוויר האמריקני.
Thrustmaster לוח בקרה Viper Panel
1099 ₪
 
טוסו עם העתק מדויק של מצערת בהשראת הדגם האייקוני Boeing 787 ב-Microsoft Flight Simulator, הזמין עבור Xbox Series X|S ו-PC. חוו את סימולטורי הטיסה הטובים ביותר ב-Xbox® וב-PC.
Thrustmaster ג'ויסטיק Tca Quadrant Boeing Xbox Series TCA Quadrant Boeing
738 ₪
 

ג’ויסטיק טיסה Turtle Beach® VelocityOne™ Flightstick מיועד ל Xbox Series X|S, Xbox One ו-Windows ומצייד אתכם בחוויה סוחפת ומדויקת למשחקי קרב או טיסות אוויר וחלל. ג’ויסטיק ראשי עם תנועה חלקה במיוחד מספק שליטה מדויקת, ושני ידיות מנוף רב-תכליתיים שולטים בכוח המנוע הראשי. גלגל חיתוך ננו מדויק מאפשר כוונון עדין ותצוגת ניהול הטיסה OLED מאפשרת התאמות קלות לשליטה בפרופילים. עם 27 לחצנים הניתנים לתכנות, הדק לירי מהיר ועוד, אתם מצוידים היטב לטיסה.

 

לשלוט בשמיים בלחימה או בסימולציה
כוונו בלחימה או שייט בשמיים בכותרי הסימולציה האהובים עליכם עם VelocityOne Flightstick החדשני ל-Xbox ולמחשב האישי!

8 צירים בעלי דיוק גבוה
שלטו בשמיים עם בקרות מדויקות ועמידות לאורך זמן הודות לחיישנים ללא מגע ברזולוציה גבוהה. בנוסף, גלגל חיתוך ננו מאפשר כוונון עדין של הגישה, וכובע POV אנלוגי מספק התאמה סופית לתצוגות תא הטייס או הפעלת דחפים בסימולטורים בחלל.

תצוגת ניהול טיסה
למדו את פקדי ה-Flightstick וכווננו את הביצועים שלו כך שיתאימו למשחק שאתם משחקים עם תצוגת ניהול טיסה משולבת OLED. בנוסף, ניתן להתאים את פרופילי ציר המקל, תגובה הפטית, כניסת גלגל חיתוך, נעילת הגה

ג’ויסטיק טיסה TURTLE BEACH VelocityOne Flightstick
480 ₪
 
בקר סימולטור טיסה HOTAS Warthog של Thrustmaster בקר סימולטור הטיסה הטוב ביותר בשוק שאושר ונבדק על ידי חיל האוויר האמריקאי!הבקר מורכב משתי יחידות: מצערת מלאה וג’ויסטיק

ג'ויסטיק ומצערת טיסה Hotas Warthog Thrustmaster
2209 ₪
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X