Super7- פסגת השפל בדגם ReAction - בלאק פלקון

Super7- פסגת השפל בדגם ReAction - בלאק פלקון

MOVE GAME גאים ונרגשים להיות השותפים הרשמיים של Super7 בישראל! 😍

נבחרת המרושעים הזאת ידועה בשם "The Worst", ואנחנו החלטנו להיות פיוטיים ולקרוא להם "פסגת השפל". אז המרושעים האלו, הם כאלה שלא הייתם רוצים להיתקל בהם בסמטה חשוכה. כרטיס הגב בסדרה הזאת (כלומר, האריזה של המוצר) כוללת איורים מקוריים של אד רפקה, שידוע באיוריו שהופיעו על עטיפות אלבומי מטאל כבד לאורך שנות פעילותו. 
במקרה הזה - אין תקווה כשהבלאק פלקון (Black Falcon) נצפה באופק! איש האלמוות הזה הוא שר המלחמה של האבדון שמפיץ סבל אינסופי לכל העומד בדרכו! על בלאק פלקון הוטלה קללה, וזו קללת החיים - הוא רוכב בעולם ללא יעד סופי, אי אפשר להרוג אותו או לעצור אותו, ומטרתו היא הרס מוחלט. לצערנו, בין אם תקנו אותו ובין אם לא, הניצחון שלו הוא בלתי נמנע. 
 
99 ₪
 
הוסף לסל.
בחר כמות
 
 
מק"ט: פסגת השפל בדגם ReAction - בלאק פלקון
תשלומים: עד 1
מחלקות: דף הבית   super7  
 
לרכישה טלפונית חייג 074-7037575
 
 
מפרט טכני

מותג Super7 נולד בסן-פרנסיסקו על-ידי המעצב בריאן פלין בשנת 2001 ומאז הוא בית העיצוב המוביל בתחום צעצועי הקולקטיבלס של תרבות הפופ והנוסטלגיה. פלין ניתב ליצירה את האובססיות שלו לעולמות המדע בדיוני,  מוזיקת Pאנק והיפהופ, סרטי אימה וסדרות מצויירות, וכך הגשים את החלומות של כל ילדי שנות האייטיז, הנינטייז.

בעולם של Super7 אפשר למצוא את כל מה שהוא אנדרגראונד, מוזר ומרדני לצד מותגי קאלט איכותי -  כל פסלון הוא לא רק צעצוע, אלא חתיכה מהתרבות הפופית שגדלנו עליה.

כללי על ReAction:

אין דבר שמחזיר את הנוסטלגיה כמו להחזיק את הגיבורים או הדמויות האהובות עליך בכף היד שלך! אתה יכול לחוות מחדש את הזמנים הטובים עם דמויות ה-ReAction בקנה מידה 9.5 סנטימטר של  Super7!.

כללי על Ultimates!:

מדויקות ומעוצבות בקפידה, דמויות הפעולה של Super7 בגרסת ULTIMATES! בטוח ירתקו אותך! עם ראשיים וכפות ידיים ניתנות להחלפה, כמו גם אוסף של אביזרים, הן חלום שמתגשם עבור אספנים!

 
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X